nuffnang

Sunday, August 15, 2010

bestfriends aku.. =)

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
hyE..

Harinie aku nak memperkenalkan antara sahabat baik aku yg sngat baik...penyanyang..


pemurah, N KUAT NANGIS..HAHAH..bergurau je..


name die NOR SYAFIQAH ABD RASHID..


Umur die same with me.. 14 tahun..


aku kenal die sejak sekolah rendah..tp aku kenal die dengan lebih mendalam dr darjah 6. mase tuh kite org baik sngat smpai SEKARANG..hehehe

syg..i love u(hehe sebagai kwn la..kite orang bukan LESS au)

kawan kan..mestilah pernah bergaduh..tipu lah x pernah bergaduh..
perangai die suke wat happy,kekadang suke buat org geram(hehehe geram yg mcm nk gigit..means geram yg bergurau)..salah satu yg aku takut sikit mengenai die bile die nangis...cuak aku nk pujuk die...haha lebih-lebih lagi kalo die nanges sebab aku buat die n last skali die nie periang.. happy friend dengan die.. ..hehehe..
tuh je koot aku nk cerite tentang my bestie..hehe

~hehehe..~bye~sayunk awk yang sudi membace~
POST DARI:

1 comment:

jangan malu-malu kucing.. komen je ye :)