nuffnang

Saturday, December 25, 2010

HAHA HYE!

hye..sajew2 je nak post..(tangan gatal la katakann hee )
semalam HUJAN.. harinie xdew..huhu .. baru nk tidor dlm hujan.. hee
saya teringin nk makan kek pulak lah .. .. tapi tak boleh..sebab sy tengah demam.. sampaikan sy bermimpi kek tau.. hehe.. takpelah..dah sehat, saya hentam memakan kek.. wow..hehe ..bile saya dah demam, banyak saya tak boleh buat.. baru fikir nk MENARI.. .. tapi xmenjadi..
huaaaa .. oh ya..nk cerita pasal pg tadi.. pagi tadi saya adew tngok cerita TINKER BELL.. best ! tp dpt tngok separuh je .. =(
hehe okeyh lah..saya rase smpai sini jew sy nak bercerita.. saya nak tidur!
ataupun saya nak bergelamun sebentar..hehe..hihi yer kepada yang sudi membaca blog saya yang boring nih ..
tata awak =)
........THE END.........


glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment

jangan malu-malu kucing.. komen je ye :)