nuffnang

Wednesday, June 2, 2010

aku suke cite niey

diantara cerite yang aku suke tngok(best nyer)::
- Love in the Paris
cerita yang best..dan cerita nie la cerita korea yg pertama
koot yg aku tngok.dan mule minat cerite korea lain.

Fullhouse
cerita yg kelakau..aku suke sngat tngok cerite nie..huhu
aku nk sngat tngok permulaannyer..yg ku tngok mase
pertengahaan dan start tuh lah aku tersangkoot..









Three Dad One Mom
cerite nie pon best..cerita nie dimainkan skrunk..
kul 3 ptg..aku nk tngok tp xdpt sbab aku balik skul jew dah pukul 2.40..
maner sempat..xpew2 tunggu cuti 2 minggu nie..haha



Nur Kasih
nur kasih nie cerita nyer best...
mengenai sorang perempuan..em huhu
xdew NUR KASIH 2 kew..hihi..best2



Kami
Kami mengisahkan zaman2 remaja yg bersosial..
best
sedih+kelakau kadang2...
aku suke tngok cerita2 kawan2 nieyh..

La Dolce Amira
hehe2..best citenie..tentang kawan2..
episod akhir mmg best..aku hingga menangis tngok..hihi

Hotel Mania
sekarang dimainkan..setiap hari selase..tv3..pukul 9
tentang kawan2 di tmpat keje..
muzikal but best ;)




Tari Tirana

cerite nie sangat best..aku suka giler cerite nie..lagu nye pon best2..

laki tu mati..sedoh..n jaad ash!




Adamaya

story yang penuh dgn suka durka,gelak ketawa..

best kalo dpt suami mcm sein(name dlm Adamaya dah lupe)

haha...mule2 aku fikir akhirnyer sein dah mati..

rupe2 nyer x..haha




HeHe smpai sini jew..alamak kesuntukan masa..terpakse meninggal kan blog..huhu... :D

No comments:

Post a Comment

jangan malu-malu kucing.. komen je ye :)