nuffnang

Saturday, June 19, 2010

MYBESTFRIENDS 4EVER..

Hye..
harinie sekarang n now aku nk bercerita tentang kawan2 karib aku n perangai
die orang..heehehhe..

Aku paling rapat dgn ATIQAH MOHD DERUS and ATIKAH ZAKARIAH..
dieorang kawan yang paling best..aku happy kawan dgn dieorang.. ha,kite org x penah gaduh??
penah lah..ala biasalah..kalo setiap manusia xde masalah,tuh bukan nyer name seorang manusia..
hoho..n aku adelah kawan2 lagi = syera,seha,iqa,cha n many more...hehe nie aku nk crite siket tntg dieorang..

1)Atiqah Mohd Derus














::baik,ceria kekadang marah2::

::purple+pink,hitam+merah::

::29.08.96:: MELAKA::




2) Nurul Atikah Zakariah

::haha..aku tak nk taruk gmbr die..nanty die mengamuk::

:: baik::

::pink::
::24.04.96::




3) Nur Shahirah Asmi



::Syera::

::budax chomel,baik koot.entah ;) ::


adew lagi kawan karib aku..tapi
die xdew gambar..so jadi malas cket..haha..

nie je koot..


BYE-BYE..SAYANG ANDA SEMUA.. :D


Post dari:




No comments:

Post a Comment

jangan malu-malu kucing.. komen je ye :)