nuffnang

Sunday, April 3, 2011

Berita sedih :(


HeLLo Friends :(
tengs singgah kat blog saya :) ..
saya nak bercerita cket :( ..
Preview
sejak kebelangkangan nih,bnyk hal2 sedih timbul :(
kwn karib saya excident..sungguh sdih.. Name die IYRA.. A.K.A PRINCESS IYRA..
Die sekarang kat ICU.. kaki die patah n sini sana retak..sungguh sedih sngat tngok keadaan die..
ape xsedihnyer, kat sekolah,kite org sentiasa bersama..
tup tup, berapa bulan xdew die d sisi..
REHAT die xdew..
BERTUGAS d perpustakaan pun, die xdew..
waktu BALIK pun xleh lepak dgn die lagi..
xleh nak GADUH MANJE2 dgn die lagi..
Hnye ALLAH S.W.t sahaja yg tahu kesedihan aku n kekawan2 aku..
*Adakah selepas nieyh,die akn kembali senyum seperti dulu??
gelak tawa die?? eurm.. :(

No comments:

Post a Comment

jangan malu-malu kucing.. komen je ye :)